Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Alle informatie omtrent ons verzendbeleid vind je hier uitgebreid terug.
Alle bestellingen die geplaatst worden op weekdagen (muv maandag) voor 12u00 's middags, worden dezelfde dag nog overgedragen aan Bpost of PostNL.
Levering binnen de 1 à 2 werkdagen.
Op welke manier kan ik betalen op jullie website?
Je kan met bancontact, iDeal, Mastercard/Visa, PayPal of ApplePay betalen op onze website. Achteraf betalen, is niet mogelijk.
Ik heb een pre-order besteld, wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?
Bij de productomschrijving vermelden we altijd de verwachte verzenddatum. Op deze datum zal jouw bestelling verstuurd worden, ook als je nog andere items hebt besteld.
Ik heb 2 aparte leveringen ontvangen, is dit normaal?
Ja, dit kan gebeuren. Sommige items worden rechtstreeks vanuit onze leverancier verstuurd naar onze klanten (vnl. grote dingen zoals speelgoed). Het kan dus zijn dat je 2 mails krijgt met 2 verschillende track&trace nummers.
Ik heb foute gegevens ingevuld bij het plaatsen van mijn bestelling, wat nu?
Stuur meteen een e-mail naar info@littlegiggles.be of contacteer ons op sociale media, liefst voor 12u 's middags volgende werkdag. Zo kunnen wij jouw gegevens nog corrigeren en kunnen wij het nodige doen voor verzending.
Ik wil items retour sturen, wat moet ik doen?
Je vindt alle informatie omtrent ons retourpolicy hier uitgebreid terug.
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
We verwerken de retours elke dinsdag. Je ontvangt een aparte e-mail inzake de terugbetaling. Het kan tot 1 à 2 werkdagen duren eer het geld terug op jouw rekening staat. FYI: wettelijk gezien hebben wij tot 14 dagen na ontvangst van jouw retour, de tijd om de terugbetaling in orde te brengen.